..::دیــــــــدنی و دانــــــــلود::.


 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 20 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

نام بازی:Lost planet 2
سازنده:capcom
ناشر:capcom
سبک:سوم شخص اکشن
پلتفرم:pc.ps3.360
میانگین امتیاز:7/10
وقتی برای اولین بار تریلر بازی را در نمایگاه ای تری 2009 دیدم ،خیلی نسبت به بازی امیدوار شدم ،بازی با سبک سوم شخص کاورگیری سوم شخص با گرافیک بسیار بالاتر از نسخه اول با صحنه های اکشن و پر از زد و خورد که نوید یک بازی سطح بالا را در سبک سوم شخص می داد.حدود یکسال و چند ماه از ان ماجرا می گذرد و ما همچنان منتظر تجربه کردن این محصول کمپانی نام آشنای زاپنی خالق سری رزیدنت اویل هستیم .گمانم این آرزو دادر به تحقق دست پیدا می کند و بالاخره بعد از چند ماه از عرضه نسخه های کنسولی بازی ،نسخه رایانه این بازی هم وارد بازار شده است.
سیاره گمشده 2حداقل تنوع بیشتری در مقایسه با قسمت اول خود دارد. شما در لوکیشن‌های مختلفی به مبارزه مي‌پردازید که یکی از دیگری دیدنی تر است. توفان و رعد و برق، صحرای داغ و سوزان، دریای خروشان و جنگل‌های انبوه بخشی از محیط پرتنوع بازی است. طراحی دشمنان مثل غول‌های عظیم‌الجثه هم، دهان پرکن است و شما را مجاب مي‌کند که Lost Planet 2 بی شک همان بازی تیراندازی هیجان‌انگیزی است که دنبالش بودید.وقتی کنترلر را به دست بگیرید، حساب کار هم دست‌تان مي‌آید. آن موقع است که اشکالات طراحی بازی پشت سر هم خودنمایی مي‌کنند. در واقع کپکام نه تنها اشکالات قسمت اول را برطرف نکرده، بلکه چند مورد دیگر هم به این فهرست افزوده است.
داستان:
در گذشته ساكنین این سیاره منبعی پر انرژی به نام Thermal Energy را پیدا می كنند. این ماده دارای مولكول های پر جنبشی است كه بسیار سریع تر و بهتر از هر انرژی دیگری می سوزند و انرژی تولید می كنند. گرمای ایجاد شده در این واكنش بسیار زیاد است، به طوری كه هر موجودی می تواند در این سیاره با این درجه سرمای زیاد زندگی كند. اما داستان از این جا شروع می شود كه TE را باید از سطح زیرین سیاره و جانورهای موجود در آن كه قطعا مالكین و صاحبان سیاره هستند به دست آورد. انسان ها برای بقا وارد جنگی بزرگ با میزبان ها می شوند و داستان طوری پیش می رود كه خود انسان ها به دو دسته تقسیم می شوند. سودجویانی كه با نام Pirate به دنبال TE هستند و انسان هایی كه TE را تنها برای بقا می خواهند. با آب شدن یخ ها و به دست آمدن TE، انسان ها راحت تر می توانند زندگی كنند و تجهیزات نظامی آن ها بسیار قوی تر می شوند، از طرفی گرم تر شدن سیاره E.D.N III و تغییر آب و هوای این اكوسیستم باعث شده ساكنین بومی این جزیره كه همان هیولاها باشند، قوی تر و چالاك تر شوند. همه چیز برای یك جنگ بزرگتر و سخت تر فراهم است و شما در قالب یك سرباز خبره با جوخه چهار نفره خود وارد این جنگ می شوید.
 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 19 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 19 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 17 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 17 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

خلاصه داستان: سریال v مجموعه ای درام جدید است که محصول جدید abc میباشد. یک روز هم زمان سفینه هایی بر فراز شهرهای بزرگ دنیا به پرواز در میان و به نظر میرسه سرنشینان درون این سفینه ها بیگانه ها هستن و طبق گفته ی خودشون قصد صدمه زدن به کس یا جایی رو ندارند و هنوز معلوم نشده که از زمین و زمینی ها چی میخواند.از بازیگران این سریال هم میشه به Joel Gretsch ( تام بالدوین در سریال ۴۴۰۰ ) و Elizabeth Mitchell ( جولیت در سریال Lost ) اشاره کرد. بازدیدکنندگان از سیاره‌ای زیبا با شهرهای بزرگ و اقیانوس‌های عظیم آمده‌اند که برخلاف زمینی‌ها آنرا به کشورهای مختلف تقسیم نکرده‌اند و همه اهل یک کشور هستند! کشوری که رهبری آنرا «آنا» (با بازی Morena Baccarin) برعهده دارد. در ادامه‌ی اتفاقاتی که در قسمت اول سریال V می‌افتد، متوجه می‌شویم که بازدیدکنندگان همین‌طور سرزده هم نیامده بودند! عده‌ای از آن‌ها در لباس انسان، سال‌هاست که در کنار بشر می‌زیند. گویا برنامه‌ی آنها نابودی همه‌ی مردان، زنان و کودکان از روی زمین است! اما اکنون آنها سلاح ویژه‌ی «اعتماد اکثریت انسان‌ها» را در دست دارند و همین عامل هم موجب می‌شود تا کار برای اقلیت قلیلی هم که از موضوع اطلاع دارند، سخت شود …

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 16 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 16 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

 حتمآ اکثر شما با محصولات کمپانی EA آشنا هستید. از جمله معروف ترین محصصولات این کمپانی بزرگ را میتوان به مجموعه بازیهای جنون سرعت Need For Speed اشاره نمود که به جرات میتوان آنها را به عنوان زیبا ترین و پر طرفدارترین بازیهای اتومبیل رانی در سراسر جهان قلمداد نمود. هر ساله بازی جدیدی از سری مسابقات جنون سرعت از این شرکت روانه بازارهای جهانی میگردد که عمدتآ با فروش بسیار بالایی رو به رو می گردد. در سال 2009 بازی Shift از سری بازی های NFS وارد بازار شد که با فروش بسیار خوبی رو به رو گردید. یکی از محصولات قدیمی این شرکت Most Wanted می باشد که قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند آنرا می شناسند. میتوان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. امروز در سایت میهن دانلود نسخه 2010 این بازی پر طرفدار را با امکانات جدید و ظاهر کاملآ تغییر یافته برایتان آماده کرده ایم. بازی NFS Most Wanted Unique 2010 از لحاظ محتوا و سبک بازی کاملآ شبیه نسخه قدیمی خود است در واقع شما در ابتدا با BMW که در اختیار دارید شروع به مسابقه می کنید و سپس با از دست دادن آن و انتخاب ماشین جدید اقدام به سپری نمودن Black List خواهید نمود تا در مرحله پایانی BMW خود را پس بگیرید. اما ظاهر بازی دستخوش تحولات گوناگونی گشته به عنوان مثال BMW شما سفید رنگ بوده و دارای اسپرت ساده می باشد که در این نسخه جدید رنگ آن به مشکی متالیک تغییر یافته و تمامآ اسپرت شده می باشد. علاوه بر این سایر قسمت های بازی تغییر یافته مانند جاده ها ، رنگ درختان و چمن زارها ، ماشین هایی که در حال عبور و مرور هستند ارتقا یافته و به طور کامل اسپرت شدند و بسیاری از قسمت های ریز و درشت بازی تغییر یافتند و زیباتر شدند. این نسخه از بازی مخصوص کسانی تهیه شده که علاقه بسیار زیادی به رنگ ها و ابزارهای اسپرت ماشین دارند.


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 16 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 15 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


ادامه مطلب
نویسنده: Hossein ׀ تاریخ: 15 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , bndsun.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com